Nyudpegning til nationalt Udvalg for Dataanvendelse og Formidling
Udsendt d.
Udvalg for Dataanvendelse og Formidling søger ny syddansk repræsentant. Udvalget har ansvar for Dataanvendelse og Formidling i form af fastsættelse og nationale monitoreringer, udstilling af data på eSundhed/KØS mv. Klik her for at se kommissoriet for Udvalg for Dataanvendelse og Formidling Sønderborg Kommune har hidtil haft én repræsentant for Syddanmark i udvalget for Dataanvendelse og […]