I får hermed en ”early warning”-invitation til temadag om Det robuste sundhedsvæsen – når koordinering binder sektorer sammen.
Det afholdes den 9. juni 2026 kl. 11.30–15.00 i Lærings- og Forskningshuset, Aabenraa.
Dette er den anden ud af i alt tre temadage om det robuste sundhedsvæsen i 2026. Programmet er under udarbejdelse og vil løbende blive opdateret her: Temadag 2: Det robuste sundhedsvæsen – når koordinering binder sektorer sammen
Målgruppe
Temadagen henvender sig til dem, der arbejder med eller omkring patienter i tværsektorielle forløb, herunder hjemmenær behandling. Det kan fx være som hospitalsansat, kommunalt ansat eller som aktør i praksissektoren – uanset om de møder patienterne i hverdagen, eller arbejder med at understøtte, udvikle eller organisere indsatsen.
Vi håber, I vil dele invitationen med de af jeres kollegaer, der kunne have interesse i at deltage. Det er gratis at deltage i temadagen.
Baggrunden for temadagene
Det er i Innovationsstyregruppen i Region Syddanmark besluttet at disse vidensdelingsarrangementer følger Region Syddanmarks innovationsstrategi og målbilledet om hjemmenær behandling som en central forudsætning for fremtidens sundhedsvæsen med fokus på effektive og sammenhængende behandlingsforløb. Temadagene i 2026 retter desuden særligt fokus på missionsområdet ”det robuste sundhedsvæsen”. Formålet med vidensdelingsarrangementerne er at understøtte udbredelse af gode løsninger og erfaringer lokalt og på tværs af sygehuse og kommuner.
faelleskommunalsundhed.dk benytter sig af cookies til indsamling af bl.a statistikker, der er med til at sikre dig den bedst mulige brugeroplevelse.
Navigerer du videre herfra, accepterer du samtidig vores cookiepolitik.