Region Syddanmark inviterer til temadag “Fælles om lokal sundhed” den 29. september 2026. En dag, hvor vi sætter fokus på, hvordan vi sammen kan styrke det nære sundhedsvæsen og skabe løsninger tættere på borgerne — på tværs af kommuner, region, boligorganisationer og civilsamfund. Programmet sætter blandt andet fokus på:
Vi håber, at dagen kan blive en god mulighed for både inspiration, erfaringsudveksling og nye samarbejder på tværs.
Vedhæftet er opslag med mere information og tilmeldingslink, som gerne må formidles videre til relevante medarbejdere i kommunerne. Programmet vil løbende blive opdateret.
faelleskommunalsundhed.dk benytter sig af cookies til indsamling af bl.a statistikker, der er med til at sikre dig den bedst mulige brugeroplevelse.
Navigerer du videre herfra, accepterer du samtidig vores cookiepolitik.